
6.8L Connecting Rod w/ Piston | Fits 11 12 13 14 15 Ford F250 F350 F450 F550
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Beendet: 16. Jun. 2025 16:24:53 MESZ
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eBay-Artikelnr.:127030482641
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Gebraucht
- Conditions & Options
- 6.8L V10 CONNECTING ROD W/ PISTON
- Genuine OEM
- Yes
- Interchange Part Number
- 313.FD8O14
- Designation
- Used
- eCommerce Description
- B120W
- PartNumber
- 313
- Mileage
- 155000
- Model
- F450SD
- Make
- FORD TRUCK
- Year
- 2014
- Stock #
- 000295
- Brand
- Ford Truck
- GTIN
- Does not apply
- Inventory ID
- 123460
- VIN #
- 1FDUF4GY4EEB29884
- Donor VIN
- 1FDUF4GY4EEB29884
- Manufacturer Warranty
- 60 Day
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Rechtliche Informationen des Verkäufers
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propartworksllc
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