Bild 1 von 3



Galerie
Bild 1 von 3



Ähnlichen Artikel verkaufen?
Vom Leser zum Lesen Lehrer Fragen & Strategien 2. Sprachklasse ELL ESOL-
US $12,99
Ca.EUR 11,17
oder Preisvorschlag
Artikelzustand:
“Item was used for a college course. I did not make notes in the book. There is some edge wear from ”... Mehr erfahrenÜber den Artikelzustand
Sehr gut
Buch, das nicht neu aussieht und gelesen wurde, sich aber in einem hervorragenden Zustand befindet. Der Einband weist keine offensichtlichen Beschädigungen auf. Bei gebundenen Büchern ist der Schutzumschlag vorhanden (sofern zutreffend). Alle Seiten sind vollständig vorhanden, es gibt keine zerknitterten oder eingerissenen Seiten und im Text oder im Randbereich wurden keine Unterstreichungen, Markierungen oder Notizen vorgenommen. Der Inneneinband kann minimale Gebrauchsspuren aufweisen. Minimale Gebrauchsspuren. Genauere Einzelheiten sowie eine Beschreibung eventueller Mängel entnehmen Sie bitte dem Angebot des Verkäufers.
Oops! Looks like we're having trouble connecting to our server.
Refresh your browser window to try again.
Versand:
US $5,22 (ca. EUR 4,49) USPS Media MailTM.
Standort: East Islip, New York, USA
Lieferung:
Lieferung zwischen Fr, 1. Aug und Sa, 9. Aug nach 94104 bei heutigem Zahlungseingang
Rücknahme:
30 Tage Rückgabe. Verkäufer zahlt Rückversand.
Zahlungen:
Sicher einkaufen
Der Verkäufer ist für dieses Angebot verantwortlich.
eBay-Artikelnr.:283965204628
Artikelmerkmale
- Artikelzustand
- Sehr gut
- Hinweise des Verkäufers
- ISBN-13
- 9780521497855
- ISBN
- 9780521497855
- EAN
- 9780521497855
Über dieses Produkt
Product Identifiers
Publisher
Cambridge University Press
ISBN-10
052149785X
ISBN-13
9780521497855
eBay Product ID (ePID)
19038296321
Product Key Features
Number of Pages
278 Pages
Publication Name
From Reader to Reading Teacher : Issues and Strategies for Second Language Classrooms
Language
English
Subject
English As a Second Language, Reading Skills, Study & Teaching
Publication Year
1997
Type
Language Course
Subject Area
Foreign Language Study, Language Arts & Disciplines
Series
Cambridge Language Education Ser.
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.7 in
Item Weight
16.2 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in
Additional Product Features
Intended Audience
English as a Second Language
LCCN
96-019711
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
418.4
Table Of Content
1 What is Reading?; 2 Factors That Influence Reading in L2/FL; 3 Designing the Reading Course; 4 Preparing to Read; 5 Vocabulary Before Reading; 6 During Reading; 7 Vocabulary During Reading; 8 Reviewing Reading; 9 Vocabulary After Reading; 10 Teaching Literature; 11 Assessing Reading Ability; 12 Planning a Reading Lesson; 13 The Learning Spiral and The Reading Teacher
Synopsis
This text is a self-contained, student-centered methods text that connects reading theory to practical classroom activities. The paperback edition, ideal for introductory courses on the teaching of second language reading, connects reading theory to practical classroom activities. Teachers begin by exploring their beliefs and assumptions about reading and analyzing their own reading strategies. This leads to a critical examination of the pedagogical issues central to the reading classroom, including selecting appropriate activities and effective lesson planning., This text is a self-contained, student-centered methods text that connects reading theory to practical classroom activities., The paperback edition, ideal for introductory courses on the teaching of second language reading, connects reading theory to practical classroom activities. Teachers begin by exploring their beliefs and assumptions about reading and analyzing their own reading strategies. This leads to a critical examination of the pedagogical issues central to the reading classroom, including selecting appropriate activities and effective lesson planning., From Reader to Reading Teacher is a self-contained, student-centred methods text that connects reading theory to practical classroom activities. The paperback edition, ideal for introductory courses on the teaching of second language reading, connects reading theory to practical classroom activities. Teachers begin by exploring their beliefs and assumptions about reading and analyzing their own reading strategies. This leads to a critical examination of the pedagogical issues central to the reading classroom, including selecting appropriate activities and effective lesson planning.
LC Classification Number
P53.75 .A35 1997
Artikelbeschreibung des Verkäufers
Info zu diesem Verkäufer
Green Beard's Treasure
80% positive Bewertungen•2,0 Tsd. Artikel verkauft
Angemeldet als privater VerkäuferDaher finden verbraucherschützende Vorschriften, die sich aus dem EU-Verbraucherrecht ergeben, keine Anwendung. Der eBay-Käuferschutz gilt dennoch für die meisten Käufe.
Beliebte Kategorien in diesem Shop
Verkäuferbewertungen (919)
- g***r (1256)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufTook several weeks to ship. Also, when I sent a message after a couple weeks inquiring about when it would ship, seller replied they’d try to ship the next day. It was several more days before they actually sent it out. It was a coach purse. It was dumped, bare, without any protection, in a box. Purse smells of perfume. Otherwise it is as expected for a used purse.
- d***x (1573)- Bewertung vom Käufer.Letzter MonatBestätigter KaufShipped lightning fast, just as described! Thanks so much!!!
- e***o (1671)- Bewertung vom Käufer.Letzte 6 MonateBestätigter KaufSmooth Transaction A+++++++++++++++++++++++++++++ Seller
Noch mehr entdecken:
- Sachbuch-Reader - ' - s-Digest-Association Bücher Bücher,
- Sachbuch-Reader - ' - s-Digest-Association Bücher,
- Sachbuch-Reader - ' - s-Digest-Association Bücher auf Deutsch,
- Ted-Reader-Kochbücher-Sachbuch Deutsche Bücher übers Kochen,
- Gebundene-Ausgabe-Sachbuch-Reader - ' - s-Digest-Association Bücher,
- Genre ab 2010 Sachbuch-Reader - ' - s-Digest-Association Bücher,
- Ted-Reader-Gebundene-Ausgabe - Kochbücher-Sachbuch Bücher übers Kochen